Cenu Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR za digitalizaci v podnikání obdržel koncept DODO v rámci soutěže Franchisa roku.
„DODO Partner je franšízový program, který jsme v technologicko-logistické firmě DODO založili v roce 2020 s cílem zefektivnit a urychlit expanzi, jak v Česku, tak na zahraničních trzích. Díky programu mají nezávislí dopravci, kteří často vzešli i z řad dosavadních kurýrů DODO, možnost založit si vlastní franšízu a pustit se tak do vlastního podnikání. Prostřednictvím partnerství s DODO získávají plný přístup k unikátnímu know-how, sofistikované logistické platformě, kterou si firma sama vyvíjí, a především k již nasmlouvaným klientům. Kromě technologie a zázemí silné značky tak DODO partnerským dopravcům garantuje fungující byznys a kompletně zajišťuje také veškeré obchodní a marketingové aktivity. Franšízantům je k dispozici rovněž komplexní poradenství ve všech oblastech podnikání a možnosti podílet se na rozvoji programu skrze Radu franšízantů. Dosud se nám podařilo s pomocí franšíz kompletně logisticky obsloužit Slovensko, urychlit expanzi do Maďarska a zároveň naše služby rozšířit do dalších regionů České republiky. Zavedení franšízového modelu se firmě velmi osvědčilo a pozitivní výsledky se odrážejí i v číslech. Od navázání partnerství s prvními franšízanty DODO eviduje 17% nárůst produktivity v porovnání s klasickým provozem a nehodovost poklesla dokonce o 50 %. Jasně se tedy ukazuje, že prvek podnikatelské odpovědnosti má na kvalitu měřitelný dopad,“ popisuje Stanislav Nečas, který má v DODO z pozice Head of Franchise rozvoj franšízy na starosti.
Více na www.czech-franchise.cz