Přípravy franchisingové akce roku jsou v plném proudu – dolaďují se detaily nabitého programu, finalizuje se harmonogram přednášek tak, aby 30. září mohlo vypuknout, franchisovými příznivci horlivě očekáváné, FRANCHISING FORUM 2015.
O to více si vážíme času, který nám pro rozhovor věnovala Petra Ritschelová, která, coby výkonná ředitelka České asociace franchisingu, celou organizaci akce zaštiťuje.
Zdroj článku: Top Franchising.cz
Česká asociace franchisingu (ČAF) pořádá tuto výroční konferenci již třináctým rokem. Letošní ročník FRANCHISING FORA se zaměří na velmi zajímavé téma, kterým je interní a externí komunikace ve franchisingu. Mediálním partnerem akce se stal portál TopFranchising.cz. Nejen o přípravě konference jsme si povídali s výkonnou ředitelkou ČAF, Petrou Ritschelovou.
Paní Ritschelová, Váš tým „finišuje“ s přípravami velké franchisingové akce, ale to není jediná Vaše současná pracovní náplň, nemýlím-li se…
Prioritou je pro mě nyní finalizace programu výroční konference FRANCHISING FORUM 2015, ale máte pravdu, není to jediná aktivita asociace. Na podzim organizujeme dvě pracovní snídaně nejen pro členy, ale také pro nečleny z řad franchisových konceptů a manažery firem. Témata jsou opět zajímavá. Zářiovým tématem je Jak úspěšně prodat stávající franchisovou licenci a listopadový termín se zaměří na Stanovení hodnotyfranchisy nejen při prodeji. A v neposlední řadě se věnuji přípravě nové aktivity asociace, a to projektuFranchisa roku, jejíž pilotní ověření jsme realizovali vloni a setkala se s pozitivním ohlasem. Podrobnosti o soutěži Franchisa roku však oficiálně odhalí až FRANCHISING FORUM 2015, proto bych další informace o soutěži raději neprozrazovala.
Můžete nám alespoň prozradit, na co zajímavého se mohou těšit účastníci konference FRANCHISING FORUM 2015?
Letos ČAF vybrala zajímavé téma, které je stěžejní pro každé podnikání, franchising nevyjímaje, a to „KOMUNIKACE“. Účastníci konference se tak budou moci dozvědět určité rozdílnosti komunikace v podnikání pod zavedenou značkou. Mé pozvání přijali zástupci mezinárodníchfranchisových konceptů, ale i menších tuzemských. Konference je koncipována do dvou panelových diskusí, které jsou naplněny zajímavými tematickými přednáškami. Jako každým rokem spolupracuji s poradci – členy asociace, ale také s partnery nebo odborníky z daného oboru.
Zmiňujete panelové diskuse – jak si má návštěvník, který se na FRANCHISING FORUM chystá letos poprvé, takovou diskusi představit?
Panelová diskuse probíhá jako moderovaná debata několika zástupců, kteří mají k danému tématu co říci a jejichž názory mohou diskutované téma „odkrýt“ z různých úhlů podhledů.
Jakým oblastem franchisingu se budou jednotlivé diskuse věnovat?
Dopolední panelová diskuse je plánována na téma interní komunikace. Panelovou diskusi bude moderovat uznávaný franchisingový poradce a dlouholetý člen asociace, pan Jiří Lošťák, který, mimo své poradenské aktivity, podporuje také franchisingovou osvětu národa svými odbornými příspěvky na portále TOPfranchising.cz. Doktoru Lošťákovi do dopoledního diskusního bloku přislíbili účast zajímaví hosté z oblasti gastronomie, služeb a obchodu. Rozdílnost oblastí působení zúčastněných franchisových konceptů zajistí určitou odlišnost v interní komunikaci sítě. Hovořit se bude o pravidlech komunikace v rámci sítě, jak správě pracovat s provozní příručkou, k čemu slouží rada frachisantů, jak důležité je motivovat franchisanty k zvýšení výkonu nebo jakou úlohu hraje franchisový manažer sítě.
Dopoledním programem zřejmě FRANCHISING FORUM 2015 neskončí, jakýprogram plánujete na odpoledne 30. září?
Dopoledne bude věnováno interní komunikaci, proto, jak se dá očekávat, odpolední blok panelové diskuse se zaměří na komunikaci externí. Odpolední blok o externí komunikaci bude pod taktovkou pana Martina Jonáše z komunikační a poradenské firmy Ad-vise (řádný člen ČAF), která aktivně poskytuje služby v oblasti komunikace, vztahů s médii a franchisingu. Účastníci konference budou mít možnost poodhalit specifika externí komunikace sítě, zda je vhodnější zvolit pro externí komunikaci agenturu či „in-house“ řešení. O efektivitě externí komunikace franchisingových konceptůbudou diskutovat odborníci z marketingových oddělení různých franchis, ale také tiskový mluvčí UniCredit Bank a zástupce PR agentury.
ZAPIŠTE SI TERMÍN 30.9.2015 A PŘIJDĚTE SI UDĚLAT VLASTNÍ OBRÁZEK O PODNIKÁNÍ POD ZAVEDENOU ZNAČKOU NA FRANCHISING FORUM 2015
Zdroj článku: Top Franchising.cz
Franchising – odkazy, které se Vám mohou hodit…
Přemýšlíte, v čem podnikat? Napadla Vás už možnost podnikat ve franchisingu? Lámete si hlavu a nevíte, jak začít podnikat s konkrétní franchisou? Pomůžeme Vám!
Pokud se o franchisové podnikání zajímáte, ale nemáte úplně jasno v tom, jaké má franchising výhody či nevýhody, přečtete si tento článek. Anebo pořád tápete ve franchisingové hantýrce? Připravili jsme pro Vás krátký příspěvek, kde Vám ve franchisingové terminologii uděláme jasno. Nebo již nákup franšízy delší dobu zvažujete, ale chtěli byste vědět, na co si dát pozor či nač se připravit?
V záložce „články“ naleznete veškeré odpovědi na různé otázky v jednotlivých příspěvcích, avšak pokud na našem webu odpověď na Váš dotaz nenajdete, velmi rádi Vám odpovíme osobně – neváhejte nás kontaktovat s jakýmikoli otázkami či připomínkami! Jsme tady pro Vás.